Reklama dźwignią wiary?

reklama_ko__cio__a.jpg

USA. Kalifornijska diecezja Sacramento chce za pomocą reklamy telewizyjnej dotrzeć do ludzi, którzy odeszli od Kościoła katolickiego. Dzięki podobnej akcji w innej diecezji – Phoenix do Kościoła wróciło w ubiegłym roku ponad 90 tys. katolików.
  
W tym roku, poza Sacramento, reklamy Kościoła katolickiego zamówiło jeszcze 7 innych amerykańskich diecezji. Znakomicie przygotowana reklama ukazuje Kościół katolicki m.in. jako największą na świecie instytucję charytatywną i edukacyjną.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

code